کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

اناردون

الهی شکر



وای که من چقدر خوشحاااااااالم امروز....

گارگاه نقلی اناردون شروع به کار کرد وسفارش گرفت وقتی میگم اناردون یعنی یه جای  نهایت چهار متری.

ما تو این چهارمتری بافتنی . کیفها ودستسازهای نمدی درست میکنیم...

خدا جونم شکرت برای حال خوب امروزم شکر.


گروه اناردون رو درست کردیم که یه شبه 92نفر عضو شدن....


دیروز تولد دختر گلم رها بود یه کیک سه طبقه درست کردم ووتمتولدش میکی موس بود.خیلی هول هولکی شد ولی خوش گذشت...


نظرات 1 + ارسال نظر
حسین شنبه 6 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:12 ق.ظ

سلام محبوبه خانم
ببخشید مزاحم میشم
مگه اون پیام قبلی م رو نخوندی که دیگه به وبم سر نمیزنی ؟؟
توش رمز نوشتم و در ثانی گفتم که من بابت دعوامون معذرت و میخوام و لطفا بهم سر بزن
ممنونم از لطفت
--------------------------------
یا علی
حسین.

سلام به وبلاگتون اومدم چون با گوشی میام حال و حوصله کامنت گذاشتن نداشتم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد