کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

 

 

اگر میخواهی محال ترین اتفاق زندگیت رخ دهد... 

                                     

                                          باور محال بودنش را عوض کن.

 

کاش میدونستم این اتفاقهای اخیر حکمتش چیه... 

کاش میدونستم چه مرگمه... 

کاش میفهمیدم این دلتنگی برا چیه........ 

مث همیشه بازم میگم خداااااااااا هرچی به صلاحمه همون بشه.

رمضان1393

 اولین پست من در رمضان ۱۳۹۳ 

 

سلام فرا رسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان رو بهتون تبریک میگم مارو تو دعاهاتون فراموش نکنید. 

 

یادتونه پارسال خبر پیدا شدن محمد طاها رو تو وبلاگم گذاشته بودم امروز تو برنامه ماه عسل این وروجک خوشگل رو دیدم و خیلی خوشحال شدم... 

  

یه چند وقتیه به خاطر حجم زیاد کار وخستگی و استرس ودوندگی احساس درد و سستی میکردم یعنی از خواب هم که بلند میشدم باز خسته وبی حال بودم رفتم دکتر وچندتا ازمایش نوشت که جواب ازمایش هامو هم گرفتم که خداروشکر نگرانیم بی مورد بود. 

 

دیگه اینکه سه چهار روز دیگه اموزشگاه به لطف خدا افتتاح میشه واز این اداره به اون اداره رفتن خلاص میشیم.... 

 

موعد عروسی برادر گرامی هم مشخص شد و دهه سوم شهریور عروسیه فعلا روزش مشخص نیست.