کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

و اما خلاصه...

خب مهمترین وشیرینترین اتفاق اینکه من صاحب یه رها و هستی خانوم شدم دو تا وروجکی که چندین ساله چشم نتظارشون بودم ...خدایا مچکرم.


این یکسال اموزشگاه به حول وقوه الهی رونق خوبی گرفته و ماهم حجم زیادی  از کارمون سبک شده.....


برای شیفت بعدازظهر یه ارایشگاه زدیم که اونم خدا روشکر  از همون ابتدا پربرکت بود.....


کلاس کیک فوندات که جزء برنامه هام بود رفتم و واونم دارم اجرا میکنم


میوه اراییم خیلی عالی شده به لطف دوست واستاد خوبم که تو اینستا باهاشون اشناشدم که هم چاقوهامو ازشون گرفتم  هم اشکالامو رفع کردن.ممنونم استاد خوبم اقای محمد خانی به جرأت میتونم بگم حکاکی های ایشون جزء برترین میوه اراییهای کشور هستش


الانم یه گارگاه راه انداختیم که قراره کارهای دستی تولید وبفروش برسه



واسه هر کاری سختی کشیدیم به امید روزی که سود خوبی ازشون حاصل بشه.


فعلا این شرح حال این مدت که نبودم....

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام جمعه 7 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:12 ق.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

میوه آرایی خیلی خوبه!
دوس دارم :)

کار خیلی جذابیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد