کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

مرتضی پاشایی رفت

مرتضی پاشایی رفت...

خواننده مورد علاقه من رفت...

دیشب که از مهمونی اومدیم داشتم شبکه نمایش رونگاه میکردم

یه آهنگ از مرتضی پاشایی پخش شد

منم داشتم باهاش میخوندم

چشمم به نوشته گوشه تی وی خشک شد...

زنده یاد مرتضی پاشایی

بدجوری بهم ریختم دوسش داشتم ودارم

اهنگاش بهم ارامش میداد

میگن واسه چی ناراحتی

حالا اگه تو اینجوری ناراحت باشی اون زنده میشه

چیزی نگفتم

تو دلم گفتم ادم باس واسه کسی یا چیزی که دوس داره ارزش قائل بشه...

کاش میتونستم تو مراسم خاکسپاریش باشم ...

دلم گرفته

خدا بیامرزه...

اهنگات یکی یکی از ذهنم میگذره و من اروم با خودم زمزمه میکنم.

یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسم و اون خوابه....

چه روزا و شبایی که آهنگاتو بهانه کردم وواسه غم و غصه هام گریه کردم

...برای شادی روحش صلوات... 

24سالگی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.