کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

دی ماه ۱۴۰۱

سلام

این چند روزی که گذشت ،گذشت ولی بد گذشت

اول دی سرکار و تماس تلفنی و خبر فوت پدربزرگ عزیزم

این چند روز مراسم عزاداری و رفت و آمد به بیمارستان همه توانم رو گرفت.

ولی خداروشکر که تونستم همراه عزیزانم باشم و کمک حالشون باشم

خدا پدربزرگ عزیزم رو بیامرزه که خیلی مظلومانه رفت.

نظرات 6 + ارسال نظر
فرفره شنبه 10 دی‌ماه سال 1401 ساعت 12:27 ق.ظ

چه خوب که وبتون رو به‌روز کردین

خیلی خوش اومدید

حسین شنبه 10 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام محبوبه عزی تسلیت عرض می کنم و روح مرحوم پدربزرگ تون شاد و قرین رحمت اللهی
خدا به همه تون صبر عطا کنه

سلام ممنونم.خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

گیل‌پیشی دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1401 ساعت 12:54 ق.ظ

خدا بیامرزدشون.
خدا به بازماندگان صبر بده.

ممنونم گیلی جان

حسین چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام محبوبه
خوبی شما سلامتی
فقط گفتم سلامی بگم

سلام
وقت بخیر
بله خداروشکر

حسین جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام محبوبه
امیدوارم حالتون خوب باشه و گفتم سلام کنم

سلاااام

حسین یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام محبوبه خانم

سلام ممنون که هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد