کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

تیر ۱۴۰۲

چقدر زود میگذره خیلی زود


این آهنگ حبیب همش تو ذهنم پلی میشه

میشنوی صدای قلبم

واسه تو میزنه هر باااااااار

میشنوی هر نفسم را

واسه تو میزنه انگااااا 

همه زندگی من با تو شد خلاصه ای یااااار

.

.

.

هییییییییییی


بگذریم

خبر خبر خبررررر

شنبه شهزاد خاله به دنیا میاد

خدایاااااا 

هزاران هزار بار شکر.


خدایا مرسی که هستی ممنون که همدمم هستی 

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:49 ق.ظ http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام محبوبه جان. خوبی؟
پیشاپیش قدم نو رسیده مبارک باشه.

سلام عزیزکم خیلی خیلی ممنونم

حسین پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام
ان شاءالله که شهرزاد خانم بشادی و سلامتی دنیا بیاد
مبارکا باشه

سلااام مچکرم
ان شاءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد