کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

مادرم

همین الان بدون مقدمه دلم خواست واسه مامانم بنویسم


مادرم عزیز دلم بلد نیستم متن ادبی بنویسم یا حرفای قلمبه سلمبه بزنم همینجوری با زبون ساده میگم دوست دارم


امروز ظهر که چندین بار زنگ زدی و صدات نیومد و قطع کردی دلم لرزید که چی شده تند تند زنگ میزنی  بدون معطلی کلاسوجمع و جور کردیم ویکریز از تبریز اومدیم خونه که الحمدالله چیزی نبود و مشکل از گوشی بود.


موفقیت الانمو مدیون تو هستم مرسی که هستی و همه                    جوره هوامو داری....

هرکاری برات انجام بدم مادری کمه 

این همه سال همه چیو تحمل کردی و دم نزدی 


خداروشکر که الان ارامش به خونمون برگشته...

خیلی برامون زحمت کشیدی ...عاشقتم مادری





نظرات 3 + ارسال نظر
banooo چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:20 ب.ظ http://venus24.cf/

سلامی به شیرینی دلتون، روزتون پر از رنگهاى قشنگ، پر از خبرهاى خوب، سرشار از انرژى مثبت و یه عالمه لبخند خیلی خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
8961

حسین سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام محبوب خانم
انشالله که سایه مادرتون همیشه رو سرتون باشه
ممنونم که به وبلاگم سر زدید.

سلام ممنونم.انشالله خدا به همه مادرها سلامتی و طول عمر باعزت بده

گیل پیشی شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام. وقت بخیر.
ان شاالله همیشه سلامت باشن و سایه شون بالاسرتون باشه.

سلام گلمممممممممم.نیستی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد