کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

اخرین پست

سلام از خیلی وقت پیش واسه اخرین پست امسال مطالبی رو با خودم مرور میکردم  که تو وبم قرار بدم ...ولی الان حال و حوصله اش رو ندارم...الانم که اومدم فقط به خاطر دوستای خوب و نازنینم هست که تنهام نذاشتن...سال نو رو به همتون تبریک میگم انشاالله تو سال جدید به همه آرزوهاتون برسین وهمیشه لبخند بر لب داشته باشىن.




کجایی خدا؟هستی؟

***

سرزدن به وب دوستان جز عادتهای هرشبم شده حتی اگه نتونم کامنت بذارم مطالبشون رو میخونم اخه باگوشی کامنت گذاشتن سخته.یه سری وب هم هستن که تاحالا براشون کامنت نذاشتم اما همیشه مطالبشون رو دنبال میکنم چون قلم زیبایی دارن.

.

.

.

من با کسی قهر نیستم.