کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

بهونه

دارم برنامه بهونه رو نگا  میکنم داره لازانیا درست میکنه ازقیافه لازانیا حالم بهم خورد ههمچین به به و چه چه راه انداخته که نگو.

چند شب پیش هوس خاگینه کرده بودم با اینکه خیلی خسته بودم دست به کار شدم وشروع کردم وقتی اوردم بخوریم احساس کردم یه چیزی کم داره همگی داشتن با جون و دل میخوردن که یهویی بلند خندیدم همگی یه نگاه عاقل اندر.....بهم انداختن. نپرسیدن چی شده گفتم من یادم رفته بهش ارد اضافه کنم.قیافشون واقعا خنده دار شده بود. 

بهشون گفتم شما نیمرو با شیره میخورین نه خاگینه...ولی زیادم بد نشده بود چون زعفران وگلاب زیاد توشیره ریخته بودم .

چند وقت پیش هم یادم رفته بود تولوبیاپلو نمک بریزممم.یه بارم تو خاگینه به جای شکر نمک ریخته بودم این دیگه خیلی فاجعه بود.

اشپزیم خوبه ولی یه موقع هایی بد خرابکاری میکنم .موقعی که خیلی خسته ام این اتفاقا میافته

...

الان تک وتنها تو آرایشگاه نشستم و دارم گوشی وبگردی میکنم.

خیر سرم چندروز دیگه امتحان مدیریت دارم دریغ از اینکه یه صفحه بخونم.

هرماه باید قسط وامم رو بدم از طرفی ششصد هزار بدهی دارم.صدهزار بابت امتحان مدیریت بدم.صدهزار بابت سمیناری که قراره چندروزه دیگه برگزار بشه بدم.کلا این ماه هیچی برا خودم نمیمونه هرچی دربیارم باید بدم بره .

بدجوری هم حوصله ام سررفته .همش دلم میگیره.دلم برا محمدم تنگ شده چند ماهه ندیدمش.الهی که من فدات بشم اس اخریت خیلی حالمو گرفت.توکل برخدا همه چی درست میشه.مطمئنم.

چرا نمیتونم با برنامه باشم????

چرا من هر چی برنامه ریزی میکنم نمیتونم با برنامه عمل کنم ??? به هیچکدوم از کارام نمیرسه...

کارای من...

اول اینکه همیشه نمازمو سر وقت بخونم.

نذر ختم قران دارم اما هنوز  شروع نکردم.

دوست دارم زبان انگلیسی یاد بگیرم.

کارم جوریه که باید مدلهای مختلفی رو یاد بگیرم تا بتونم تو کارم موفق بشم.

اینکه بتونم سر وقت سرقت بخوابم سروقت بیدار بشم.

کنار اینها بتونم مدلهای متنوع غذا رو یاد بگیرم ودرست کنم.

عاشق میوه ارایی هستم دوست دارم درحد عالی یاد بگیرم.البته بابام ابزارشو سفارش داده از روی سی دی هم میتونم یاد بگیرم 

چیکار کنم???? من همش وقت کم میارم.