کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

11فروردین 1396

 موندم از کجا شروع کنم ...

نمیدونم چرا از عصری دلم گرفته...

نه میتونم به کسی بگم...

نه میتونم خودم حال خودمو خوب کنم...

خواستم یه دلنوشته بذارم رو عکس پرو فایلم گفتم الان همه میان میگن چی شده...تا ببین یه دلنوشته گذاشتم ربطش میدن به عشق و عاشقی...پس بیخیالش شدم....

خواستم یه پست بذارم  تو پیجم اونجا هم همه اشناها ادرس اینستامو دارن میشه مث قبلی....

یعنی گاه گاهی میذارما ولی الان واقعا حس پاسخگویی ندارم چون واقعا خودمم نمیدونم چی شده و چمه چه برسه به بقیه بخوام توضیح بدم.

اینکه یهو یادم افتاد یه کلبه دنجی دارم که فقط خودمم...خوده خودم...بیام بنویسم درد دل کنم راحت بشم...

خیلی برنامه ها تو فکرمه...و وقتی بهشون فکر میکنم یه ذره ترس میاد سراغم و کلی اعتماد بنفس و قدرت...ترس از اینکه وامها به موقع جور میشه یا نه باز پرداختشونو به مشکل بر نخوریم .و اعتماد بنفس به خاطر اینکه نتیجه پنج سال کار ککردنمومی بینم برا خودم اسم و رسمی میسازم و وقتی با هجوم کنایه رو برو میشم سینه سپر میکنم و با قدرت میگم  کیم و چیکارا کردم...

به خودم افتخار میکنم با تمام محدودیت هایی که داشتم الان دو جا رو داریم اداره میکنیم و خدا هم لطفشو شامل حال ما کرده و کارامون رو قلتک افتاده.

وقتی به این قسمت قضیه نگاه میکنم میگم بیخیال ترس برو جلو تو میتونی.....

الان که به اینجا رسیدم 25سالمه و کارمو وقتی شروع کردم شش ماه بدون حقوق کار کردم و حقوقم شد پنجاه هزار تومن  و با اون حقوق اکثر شهریه های کلاسام رو خودم پرداخت کردم.و الان رسیده به ماهی دو میلیون....هر چند به خاطر کارمون قبلا وام برداشتیم و اجاره دو جا چیز زیادی برامون نمیمونه ولی من عادت کردم صبر کنم و نتیجه شو ببینم....امسال به لطف خدا ککارامونخوب پیش بره یکی از دو جا رو میخریم.

حدودا دو سال دیگه ما از شر قسط و اجاره راحت میشیم وکادر استخدام میکنیم و باقی عمرمون راحت زندگی میکنیم.انشالله.

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل پیشی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 07:01 ب.ظ

ان شاالله همیشه کارتون پربرکت باشه.

مرسیییییی عزیزم.سال نو مبارک باشه سالی پر خیر و برکت باشه براتون.

حسین جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 09:03 ق.ظ https://jadeyebipayan.blogsky.com/

سلام خانم محبوبه
امروز سری به وب دوستان قدیمی زدم و گفتم سری هم به کلبه کوچیک شما بزنم. بدجوری اینجا رو گرد و خاک فرا کرفته و انگار خونه عزا و ماتم شده. هر کحا هستید خدا پشت و پناهتون و حق نگهدارتون

سلام
بقدری سرم شلوغه که نتونستم بیام اینجا.
ممنون از دعای خیرتان
آدرس وبتون در دسترس نیست

حسین جمعه 23 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 10:04 ب.ظ https://jadeyebipayan.blogsky.com

سلامممم محبوبه خانم
خوووبید
بعد از چند سال هنو اپ نشدید
ممنونم میشه اگه کامنتم دیدی دوباره به وبم سر بزنی
ممنون از لطفت

سلام
چقدر از دیدن کامنت شما خوشحال شدم
نه بقدری روزگار سرگرممون کرده که این دلخوشی کوچیک این کلبه آرامشم رو هم فراموش کرده بودم

آدرس وبلاگتون در دسترس نیست.
اگر آدرس پیج دارید برام بفرستید ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد