کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

بعد 6 ماه سلام

سلام

امروز یه نگاه به تاریخ قبلی وبم انداختم دیدم نزدیک 6 ماهه چیزی توش ننوشتم .

اونقد کارم زیاده که روزام از دستم رفته.

11 فروردین مادربزرگ مادریمو از دست دادم وچند روز درگیر مراسم مادربزرگم شدم.

29 اسفند خبر خاله شدنم رو شنیدم وکلی ذوق کردم ان شالله که خدا به هرکی که دوس داره نعمت مادرشدن رو بده.

الان کار خونه خودمون و اموزشگاه وخونه ابجی بیشترش با منه با اینکه یه موقع هایی خسته میشم ولی اون حس خاله شدن همه خستگیمو از تنم میبره .

خدارو شکر اموزشگاه هم نسبت به پارسال رونق خوبی گرفته.خدایا ازت ممنونم.


نظرات 1 + ارسال نظر
گیل پیشی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام. خوبی؟
خسته نباشی. خداقوت.

سلام عزیییییییییییییییییییییزم.مرسی استارت زدم میخوام دوباره وبلاگو راه بندازم.واسم ادرس بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد