کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

صندوقچه زن عمو

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام
خوبید شما؟؟
چه خبرا؟؟؟؟

چی کارا می کنید؟؟؟؟

چرا کرکره کشیدید پایین؟؟؟
البته می دونم دلیل خصوصی دارین

خوب خیلی خوش حال شدم که باز هم میاید
ممنون

سلام برسونید

سلام خیلی ممنون
دیگه مطلبی اونجا نمینویسم واسه همین کرکره اش رو کشیدم پایین.
بیشتر به وبلاگتون میام ولی نظر نمیدم.
سلامت باشید.

بهزاد چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

اینقدر از این تعریف کرده که نگو...................

خوب خوشگل شده دیگه واسه همینه که ازش تعرىف میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد