کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

---

دوباره احساس سردرگمی میکنم...اینکه چی میخوام نمیدونم یعنی میدونم ولی نمیتونم عملیش کنم

هزارتا چاله کندم که هیچ کدومشونو تا انتها نرفتم وسطای راه حوصله ام سر رفته و بیخیال اون کار شدم

بعضی وقتا باخودم میگم اگه درسمو ادامه داده بودم اینجوری تو بلاتکلیفی نمی موندم

آشپزی-میوه آرایی-خیاطی-کامپیوتر-بافتنی-و....تو هرکدومشون یه سرکی کشیدم ولی تا انتها دنبال نکردم

الانم که آرایشگری...

خوبه ها ولی بازم اون چیزی که میخوام نیست فعلا علاقه زیادی به مانیکور پیدا کردم تا بعدا چی بشه خدا میدونه...

یکی میخوام لنگه خودم باشه وصبح تا شب باهم کار کنیم اصلا احساس خستگی نمیکنم یعنی اون کاری که خودم دوس داشته باشم انجام بدم اصلا خسته نمیشم. 

یکی شبیه فاطمه خانم...کاش اینقدر دور نبود.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ

هرمسته جیگر
باید خودتو ملزم کنی یه کارو تا آخر انجام بدی.
این تمرین عملی متعادل کردن هرمسه

وای خیییییلی سخته خیلییییییییی
همه سعی ام رو میکنم خدا کنه زودتر ازین مرحله رد بشم بدجوری کلافه ام میکنه.
یه دنیا ممنون(آیکون بووووووووووووووووووووووس)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد