کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

داداش

پنجشنبه قراره ببینمت... 

فقط خدا خدا میکنم اونجور که واسم گفتن باشی... 

امروز از صحبت هاشون حس کردم یه اتفاق دیگه واست افتاده...امااااااااا بهم هیچی نمیگن. 

خدا کنه اشتباه کرده باشم. 

.......خیلی حرف دارم...خیلی.

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل پیشی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ http://daftareayyam11.blogsky.com

الان حالشون چطوره ؟نگرانیت برطرف شد؟

سلام گیل پیشی جان بله خداروشکر سالم وسرحال بود خیالم راحت شد.

گیل پیشی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

خداروشکر

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد