کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

سفر یک روزه

چهارشنبه  ساعت 10شب راه افتادیم وساعت 10صب رسیدیم تهران خونه عموم صبحونه روخوردیم بعداز کمی استراحت با داداش هماهنگ کردیم ورفتیم به دیدنش... 

خداروشکر که نسبت به دفعه های پیش روحیه خوبی داشت وخیلی سرحال بود خیالم راحت شد. 

دوساعتی که پیشش بودم فقط نگاهش میکردم  

موقع برگشت دستمو گرفت وچند متری رو پیاده رفتیم...تو این مدت انگار دنیا مال من بود هرچند بغض داشتم ونتونستم باهاش حرف بزنم ولی دستشو محکم گرفته بودم وخیلی خوشحال بودم از اینکه کنارش بودم. 

خداروشکر که  اون تصادف به خیر گذشت. 

همون روز که ما رسیدیم تولد زن عموم بود وبعد اینکه ما از پیش داداش برگشتیم یکی دوساعت بعد مهمونای زن عمو اومدن کلی بهم خوش گذشت...هرچند اون بغض ودندون درد نذاشت بفهمم چی به چیه. 

... 

بگم از دندون درد عصری رفتم دندون پزشکی به دکتر میگم دندونام درد میکنه یه نگا به دندونام کرد گفت چون درد میکرد اومدی گفتم خوب اره (با خودم فکر کردم لابد منظورش اینه که دندونام سالمه ومشکلی نداره) برگشته بهم میگه 8تا از دندونات پر کردن میخاد. 

فکر نمیکردم مشکل دندونام اینقد جدی باشه خدا به دادم برسه از الان ترس برم داشته که چطوری باید دردشو تحمل کنم...اصلا نمیدونم درد داره یا نه...اطلاعات دندون پزشکی زیر صفر 

از بابا میپرسم بابا دندونامو پر کنه خون میاد از اون نگاهها تحویلم میده وبا خنده میگه خودتو مسخره کردی میخاد پر کنه نمیخواد جراحی کنه.

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل پیشی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

انشالا دندون هات نیاز به عصب کشی ندارن . ولی اون هایی که درد میکنن حتما به ریشه رسیده وباید عصب کشی بکنه . من تجربه ی عصب کشی ندارم ولی از رو پر کردن خیلی ساده و بی دردو خون اومدن هست . از ریشه پر کردن هم حداقل برا هر دندون 2 جلسه می خواد و فکر نکنم زیاد درد نداشته باشه چون بی حس کننده میزنن دیگه . هرچند ماه یه بار بری پیش دندون پزشک تا یه نگاهی بندازه به دندون هات کار به عصب کشی نمی رسه . خودتم تو آیینه میتونی هر ماه بررسی کنی ببینی دندونت سیاه شده یانه تا زودتر اقدام کنی . معمولا بعد هر وعده ی غذا و بعد از خوردن خوراکی های شیرین مسواک بزنی و نخ دندان بکنی ، هیچ وقت دندونات خراب نمیشن

احتمالا از رو میخواد عصب کشی کنه خوشحالم کردی گفتی درد نداره. من ادم ترسویی نیستم ولی نمیدونم چرا تا رفتم تو مطب یه تیکه یخ شدم.چشم حتما اینکارو میکنم ولی یه موقعهایی تنبلی نمیذاره.

گیل پیشی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ

من این کارو میکنم و باز میشه :
بالای صفحه روی پیغام ها کلیک میکنم و لیست پیغام ها رو میاره بعد روی پیغام مورد نظر کلیک میکنم و متن پیغام رو میاره

واسه من باز نمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد