کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

ایده برای تزیین کیف ساده

کیف دستی 

تور دانته 

کمی خلاقیت 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل پیشی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ http://daftareayyam11.blogsky.com

به منم یا بده

چشم این سری مرحله به مرحله عکس میندازم وتوضیح میدم.

گیل پیشی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ http://daftareayyam11.blogsky.com

به منم یاد بده

چشم.تور رو بریدم البته دوسانت بیشتر بریدم بعد با چرخ خیاطی دورتا دور کیف رو با چرخ خیاطی دوختم وبا همون تور یه گل درست کردم با چسب چسبوندم.به همین راحتی عزیزم

Somayyah سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ

خانومی انصافا خیلی خوشگل شده خوشگل تر از اونی ک گفته بودی.
خوش ب حال خاله حتما بهت افتخار میکنه.
خیلی دوس دارم یاد بگیرم ولی میدونی ک بی استعدادتر از این حرفام.

سلام عیدت مبارک دخترخاله خیلی خوشحالم که دوباره اینجا میبینمت چشمات خوشگل میبینه خانمی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد