کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

رویای .........

چند روزی هست که به وبلاگ یکی از دوستام میرم و این پیام رو میبینم  

 

وبلاگ مورد درخواست شما یافت نشد!

404


این وبلاگ ممکن است حذف، تغییر نام و یا به طور موقت از دسترس خارج شده باشد.  

 

 

نمیدونم حذف کردن یا دارن تغییراتی تو وبلاگشون ایجاد میکنن وواسه همین از دسترس خارج کرده. 

 

اگه دوباره به وبلاگ نویسی ادامه بدن که دوباره میرم به وبلاگشون ولی اگه نه و تصمیم به حذف کامل وبلاگشون گرفتن خواستم بگم لااقل یه خداحافظی میکردین ولی ازتون ممنونم بابت راهنماییهاتون بابت امیدواریهایی که بهم دادین. 

انشالله که هرجا هستین خوش باشین.

نظرات 3 + ارسال نظر
گیل پیشی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ق.ظ http://daftareayyam11.blogsky.com

منم این وبلاگ رو میشناسم؟ شاید حذف موقت کرده. شایدم آدرس رو یه کوچولو جابجا وارد می کنی

سلام نه عزیزم نمیشناسی.نه ادرس همونه ولی یه چند وقتیه که متاسفانه حذف کرده.

somayyeh چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام خانومی.
خوبی؟خوشی؟سلامتی؟مارونمیبینی بهتری؟
آیم ساری چند روزی نبودم البته بهت سرمیزدم ولی نمیتونستم نظربدم فقط سریع میومدم ببینم بروزی یا نه که توام نبودی.
دیروز و امروز امتحان داشتم خوب بودن میانترمام تموم شدن راحت شدم.
پریروزم بالاخره با هزار زحمت رفتم دکتر آزمایش دادم.
دکتره جواب آزمایشو دیده میگه فقط کم خونی مشکل دیگه ای نداری.
این رمزدار کردن مطالبو کی بهت یاد داده؟!؟!؟!؟!

سلام سنبل چطوری؟
خداروشکر که چیزیت نیست وکم خونیه که اونم با قرص حل میشه .
خودم یاد گرفتم.
یکسری مطالبه که متاسفانه باید رمز دار بشه.ببخشید عزیزم.

حسین جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ق.ظ http://gozargahzendegi.blogsky.com/

سلام محبوبه خانم
اول معذرت که خیلی دیر بهت سر میزنم.بایدم ببخشید.
من اون دوستتون رو نمیشناسم ولی هر کی هست و هر کجا رفته سلامت باشه و خدا پشت و پناهش.
بعضی از این کارا میکنن و دوباره برمیگردن.ایشون ایشالله دوباره برگرده

سلام اشکال نداره .خیلی ممنون ولی فکر نکنم دیگه برگرده.
به نوعی خواستم به خاطر محبتهاش ازش تشکر کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد