کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

خودم

 

این روزهایم کمی عجیب است 

 من خودم را گم کرده ام نمیشناسمش  

تمام روز را دنبال خودم میگردم ولی دریغ از یک نشانی... 

خودم کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گیل پیشی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ http://daftareayyam11.blogsky.com

منم این دردو دارم

پس همدردیم

somayyeh پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

روی دست خودم مانده ام

آینه را زیر و رو میکنم

حتی میتکانم

خبری از من نیست

چهره ام را گم کرده ام

مرا اگر میبینید

آن من نیستم

تصویر تداوم یافته ی ذهن شماست

نه من!

و من هرچه بیشتر به دنبال خودم میگردم بیشتر گمش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد