کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

زیبا...

 

 

ساده لباس بپوش،ساده راه برو
اما در برخورد با دیگران
ساده نباش
زیرا سادگیت را نشانه میگرند برای درهم شکستن غرورت

نظرات 5 + ارسال نظر
somayyeh شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ب.ظ


زلال که باشی سنگهای کف رودخانه ات پیداست...
میبینند!...
برمیدارند!...
و نشانه میروند درست به سوی خودت...

عجب حرف درستی بود خیلی به دلم نشست

گیل پیشی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ http://daftareayyam11.blogsky.com

همین طوره متاسفانه...

بله متاسفااااااااااااااانه

همسر یک طلبه یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ http://mamanzari.blogfa.com

سلام محبوبه عزیزم
شرمنده بابت تاخیر
و سپاس از لطفت که قابلم دونستی
خودت بهتر از هرکس دیگری قدر امانتی که با نام چادر بهت داده شده رو میدونی
و باورت دارم که بد زمانه ای است برای امانتداری
ولی می دانیم که افراد لایق امانتداران خوبی خواهند بود روز محشر هنگام رویا رویی با صاحب امنت حضرت زهرا و شهدا
امید که شرمندیشان نشویم
کتاب چی شد چادرشدم رو هم بخون از وبلاگی با همین نام می تونی بخریش یا آدرس بهم بده برات بفرستم خیلی میتونه کمکت کنه ان شاالله
به هر حال دعا برای خواهر کوچکت را فراموش نکن
که بدجور نیازمند دعایت هستم .
لینک شدی در دلم

سلام بانو خیلی خوشحالم که اینجا میبینمتون.
بازم به وبلاگت میام.سعی میکنم در اسرع وقت تهیه اش کنم.
اگه دعاهام به اون بالایی برسه به روی چشم.

گیل پیشی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ


سلام محبوبه. خوبی؟

سلام عزیزم خوبم.

گیل پیشی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ

رها چرا نظرات من ثبت نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد