کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

شب یلدا

سلام سلام سلام........  

پیشاپیش شب یلدا رو به همتون تبریک میگم وانشالله که شب خوب وخوشی رو کنار خانوادتان سپری کنید. 

منم امروز سرم خیلی شلوغ ودارم تدارک امشب رو میبینم. 

وقتی کارم تموم بشه در اسرع وقت عکساشونو میذارم. 

 

پی نوشت:رها جان من چند بار به وبلاگت اومدم وچند بار کامنت گذاشتم ولی متاسفانه هیچکدوم ثبت نشد. 

اینجا نوشتم که ازم دلگیر نشی.یلدات هم مبارک.بووووووووووس 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Ьє$т دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ب.ظ http://2-mee.blogfa.com

چ دست خط قشنگی فآلبتم عآلیهـ

بیشتر ادای خوش خط ها رو درمیارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد