کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

چرا نمیتونم با برنامه باشم????

چرا من هر چی برنامه ریزی میکنم نمیتونم با برنامه عمل کنم ??? به هیچکدوم از کارام نمیرسه...

کارای من...

اول اینکه همیشه نمازمو سر وقت بخونم.

نذر ختم قران دارم اما هنوز  شروع نکردم.

دوست دارم زبان انگلیسی یاد بگیرم.

کارم جوریه که باید مدلهای مختلفی رو یاد بگیرم تا بتونم تو کارم موفق بشم.

اینکه بتونم سر وقت سرقت بخوابم سروقت بیدار بشم.

کنار اینها بتونم مدلهای متنوع غذا رو یاد بگیرم ودرست کنم.

عاشق میوه ارایی هستم دوست دارم درحد عالی یاد بگیرم.البته بابام ابزارشو سفارش داده از روی سی دی هم میتونم یاد بگیرم 

چیکار کنم???? من همش وقت کم میارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

سلااااااااااااااااام
سه مورد اول رو هم من هم دوست دارم انجام بدم و کم وبیش هم دارم اینکارا رو انجام میدم.خوب من میگم تنبلی دیگه ولی همین که اراده کردی این کار و انجام بدی خودش خیلی خویه و مطمئنا انجامش میدی .از همین امروز شروع کن

سلام.
افرین به شما خودمم میدونم تنبلیه چطوری این تنبلی رو بذارم کنار.
یه مدت رعایت میکنم و دوباره پنچر میشم.میخوام همیشگی باشه.

حسین دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

اگه میخوای همیشگی باشه فقط یه راه داری و این که عروس بشی و گرفتار مادر شوهر بد اخلاق،اون وقت از دستش هر روز به خدا پناه میبری و اصلا نمازت ترک نمیشه

.مث اینکه خیلی این روزا بهتون خوش میگذره که دارین سر به سر همه میذارین....

گیل پیشی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ

محبوبه جان تک تک حرفهات درد دل من بودن. به جز مورد میوه آرایی.
محبوبه جان، به نظرم راهش به قول تو تعطیل کردن نته. نه؟

آره چون نت بیشتر وقت آدمو میگیره.اخه دردم یکی نیست الان گرفتار رادیو شدم فقط رادیو گوش میدم

بهزاد سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ http://chishode.loxblog.com

سلام
خواهشا اگر راهی پیدا کردید به منم بگین
ممنون

سلام فکر میکنم اصلا راهی نیست.بدون برنامه بودن واسه من که خیلی سخته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد