کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

...

الان تک وتنها تو آرایشگاه نشستم و دارم گوشی وبگردی میکنم.

خیر سرم چندروز دیگه امتحان مدیریت دارم دریغ از اینکه یه صفحه بخونم.

هرماه باید قسط وامم رو بدم از طرفی ششصد هزار بدهی دارم.صدهزار بابت امتحان مدیریت بدم.صدهزار بابت سمیناری که قراره چندروزه دیگه برگزار بشه بدم.کلا این ماه هیچی برا خودم نمیمونه هرچی دربیارم باید بدم بره .

بدجوری هم حوصله ام سررفته .همش دلم میگیره.دلم برا محمدم تنگ شده چند ماهه ندیدمش.الهی که من فدات بشم اس اخریت خیلی حالمو گرفت.توکل برخدا همه چی درست میشه.مطمئنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام
ماشالله هزار ماشالله برا خودت کلی خرج تراشیدی.
ولی افرین و ایشالله همگی رو با موفقیت رد کنید

سلامی دوباره ...لازم بود بیشتر به خاطر کلاسام خرج کردم..به غریبه بدهکار نیستم
به آبجی و داداشم بدهکارم.گفتن نمیخواد بدی ولی باید هرچه زودتر بهشون پس. بدم

حسین دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

افرررررررررررررررررررررین به ابجی و داداش ت

بلههههههههههه.

گیل پیشی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

نگران نباش دوست گلم. مطئنم که داداشت بهترین آینده رو خواهد داشت

ممنونم دوست خوبم.انشاالله امیدم به خداست.

بهزاد سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ http://chishode.loxblog.com

سلام
خوب خدارو شکر فقط همین ماهه که هیی واستون نمی مونه
ما که همیشه همینجوری هستیم(جدی)

خیلی خوبه آدم یه آبجی داشته باشه

سلام اگه خسیس بازی درنیارم هیچی برام نمیمونه.هر ماه خرج کلاس و قسط وامم رو جدا میکنم مابقیشو میریزم به حساب دلم میخاد خیلی چیزا برا خودم بگیرم ولی به قول شما یه نیشخند به خودم میزنم. و بیخیال میشم. منم مث خواهر شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد