کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

بهونه

دارم برنامه بهونه رو نگا  میکنم داره لازانیا درست میکنه ازقیافه لازانیا حالم بهم خورد ههمچین به به و چه چه راه انداخته که نگو.

چند شب پیش هوس خاگینه کرده بودم با اینکه خیلی خسته بودم دست به کار شدم وشروع کردم وقتی اوردم بخوریم احساس کردم یه چیزی کم داره همگی داشتن با جون و دل میخوردن که یهویی بلند خندیدم همگی یه نگاه عاقل اندر.....بهم انداختن. نپرسیدن چی شده گفتم من یادم رفته بهش ارد اضافه کنم.قیافشون واقعا خنده دار شده بود. 

بهشون گفتم شما نیمرو با شیره میخورین نه خاگینه...ولی زیادم بد نشده بود چون زعفران وگلاب زیاد توشیره ریخته بودم .

چند وقت پیش هم یادم رفته بود تولوبیاپلو نمک بریزممم.یه بارم تو خاگینه به جای شکر نمک ریخته بودم این دیگه خیلی فاجعه بود.

اشپزیم خوبه ولی یه موقع هایی بد خرابکاری میکنم .موقعی که خیلی خسته ام این اتفاقا میافته

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

میشه یه عکس از خاگینه بزارید تا منم ببینیم چیه؟
خوش به حالتون که اشپزیت خووووووووبه

باگوشی نمیتونم عکس بذارم یه سرچ تو نت بکنی میبینی.خیلیم خوشمزگی.

گیل پیشی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ

محبوبه جان من کلا غذاهای خیلی شیرینو دوست ندارم. برا همین خاگینه رو قبل شکر ریختن برا خودم بر میدارم

ولی من عاشق شیرینی ام تازگیا اینطوری شدم فکرکنم به خاطر کار زیاده.
خاگینه رولتی و توپی رو بیشتر از خاگینه معمولی دوست دارم اخه تو اونا دارچین گردو پسته می‌ریزم خیلی خوشمزه میشه.

بهزاد سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ http://chishode.loxblog.com

سلام
خوب وقتی خسته اید درست نکنید کسی اجبار نکرده که(شوخی)

سلام اقا بهزادممنونم که اومدید. بله اینم یه حرفیه.حرف حساب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد