کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

اخرین پست

سلام از خیلی وقت پیش واسه اخرین پست امسال مطالبی رو با خودم مرور میکردم  که تو وبم قرار بدم ...ولی الان حال و حوصله اش رو ندارم...الانم که اومدم فقط به خاطر دوستای خوب و نازنینم هست که تنهام نذاشتن...سال نو رو به همتون تبریک میگم انشاالله تو سال جدید به همه آرزوهاتون برسین وهمیشه لبخند بر لب داشته باشىن.




کجایی خدا؟هستی؟

نظرات 7 + ارسال نظر
mohammadjavad پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ http://iranmusic.niloblog.com

با سلام سال 1393 بر شما و تمامی عزیزان شما مبارک باد
یکی از روشهای بالا بردن بازدید سایت تبادل لینک می باشداگر مایل به تبادل لینک با ما هستید ابتدا به آدرس زیر رفته وکدبنر تبلیغاتی مارا درون سایت خود قرار دهید وسپس نام سایت آدرس سایت را در اختیار ما قرار دهید
iranmusic.niloblog.com/page/1

همین طور می توانید با خرید هرکارت شارژ از فروشگاه ما یک امتیاز کسب نمایید ودر پایان هر ماه ما برای هر امتیاز شما یک روز به صورت پاپ آپ سایت شما راتبلیغ می کنیم واگر هم در گروه اینترنتی ما عضو شوید به شما 2 امتیاز هر ماه داده می شود وبابت قرار دادن بنر ما درون سایت شما 2 امتیاز دیگر هم به شما داده می شودبرای مثال
شما در فروردین ماه 3کارت شارژ خرید کردید امتیاز شما به این صورت می باشد 7=2+2+3
برای کسب امتیاز در آخر متن ارسالی خود آدرس ایمیلی که با آن کارت شاژ خریداری می نمایید را درج کنید
یک خبر دیگر امکان شارژ شگفت انگیز همراه اول هم برای شما عزیزان وجود دارد برای نحوه شارژ شگفت انگیز به فروشگاه ما مراجعه کنید با تشکر فراوان

آدرس سایت
iranmusic.niloblog.com
آدرس فروشگاه
www.gemsharj.ucom.ir
آدرس گروه اینترنتی
iranmusic.niloblog.com/page/2

گیل پیشی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://my-tiny-sister.blogsky.com/

عیدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سال خوبی داشته باشی. هم تو کارت پیشرفت کنی و هم برات آغاز زندگی متاهلی باشهو البته همیشه سلامت باشی
دوستت دارم. میبوسمت. تو دعاهات فراموشمون نکنی. به یادتم
این حدیثو زیاد نوشتم که حضرت محمد(ص) میفرمایند: "خدا از نا امیدی بندگان خود، تعجب می کند"
یه بار دیگه بگو سیییییییییییییییب که عیده ها.
هر طور شروع کنی، تا آخر همون طور خواهد شد. اگه به دلت بد راه بدی، بد میشه. پس خوشبینانه و با توکل به خدا سال جدید رو آغاز کن

خیلی دوست دارم رها آرزوی بهترینها رو برات دارم.

بهزاد سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ق.ظ http://chishode.loxblog.com

سلام
والا منم خدا رو ندیدم اما می گن هست
حس خودم هم اینه که هست
اما بعضی وقت ها می ذاره ثانیه آخر میاد کمک


راستش اومدم اینجا برای این چند روزی که زحمت دادیم تشکر کنم
خیلی زحمت کشید هم شما هم خانواده محترم
انشاالله عمری باقی باشه جبران کنیم

سلام
یه وقتایی که صداش میکنم وجوابی نمیشنوم از بودنش ناامید میشم .ولی وقتی دوباره اون آرامشی که میخوام رو بدست میارم حس میکنم هست و حواسش بهم هست.
زحمت نبود همش رحمت بود خیلی خوشحالمون کردین بازم از این کارا بکنید.شرمنده همش تو خونه موندین و حوصله تون سررفت.

گیل پیشی جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ب.ظ http://my-tiny-sister.blogsky.com/

محبوبه جونم کجایی دوستم؟؟؟ نگرانتم

سلام عزیزم نگران نباش بدجوری گرفتارم.واسه همین فرصت نمیکنم بیام نت.وبلاگت چی شده.قربونت برم که اینقدر بامعرفتی.واسم دعاکن میخوام یه کاری رو شروع کنم.بازم ممنون.

گیل پیشی پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ب.ظ http://my-tiny-sister70.blogsky.com/

سلام محبوبه جان
هرجاهستی شاد و سلامت باشی.
آدرسمو عوض کردم گلم

گیل پیشی جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ب.ظ http://my-tiny-sister70.blogsky.com/

کجااااااااااااااااایییییییییییی؟ شهر ما هم که میای بهم اطلاع نمیدی تا ببینمت

سلام عزیز دل خوبی شرمنده تو گیرودار کارهای اداری تاسیس آموزشگاهمون هستیم واسه همین کمتر وقت میکنم بیام نت.میبوسمت برام دعاکن

گیل پیشی سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ب.ظ http://my-tiny-sister70.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد