کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

سلام.

اول ازهمه حلول ماه  رجب رو به همه دوستای گلم تبریک میگم و دعا میکنم به همه آرزوهای قشنگتون برسین .خیلی وقته که چیزی ننوشتم یعنی فرصت نداشتم اگه خدا بخواد قراره یه کارجدید شروع کنیم دنبال مجوز ویه جای مناسب هستیم ..پارسال من به چیزایی که دوست داشتم رسیدم امسال هم بعدسال تحویل نشستم واون چیزایی که میخواستم داشته باشم وبهشون برسم نوشتم. اولین گزینه که نوشتم به لطف خداداره   عملی میشه.گزینه های بعدی هم. یکی یکی عملی میشن.مطمىنم...رهاجان عزیزم ممنون که همه ی این مدت باهام بودی...انشالله به زودی میبینمت.
نظرات 4 + ارسال نظر
گیل پیشی جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ق.ظ

سلام.
التماس دعا دارم تو این روزها و شب های عزیز.
ایشالابه همه آرزوهات برسی گلم
عزیزم به شهرمون خوش میایایشالا محل قرار نزدیک باشه و بتونیم بیایم و همدیگرو ببینیم.

سلام عزیزم محتاجیم به دعا.خیلی ممنونم.متاسفانه نشد.

گیل پیشی پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام محبوبه جان. خوبی خانومی؟ ایشالا فرصت های بعدی

سلام خانمی ممنون خوبم توچطوری. انششالله...راستی مجوز تاسیس اموزشگاهمون رو گرفتیم.

گیل پیشی پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:05 ب.ظ

مبااااااااااااااااااااااااااارک باشه. تبرییییییییییییییییییییییییییییک.
سرت گرم شد فراموشمون نکنیا

سلام عزیزم خیلی ممنون.محاله فراموشت کنم عزیز دل.

گیل پیشی جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام. روز جمعه ت بخیر و خوشی

سلام کامنتت رو دیر خوندم الان شب جمعه به خیر و خوشیست.خدارو شکر امروزم خیلی خوب بود کنار خانواده خیلی بهم خوش گذشت.دعا میکنم همه روزهای پیش رو برات با خوبی و خوشی بگذره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد