کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

چکیده دوماه که گذشت

چند روز دیگه دوماه از سال 93 میگذره و تو این دوماه اتفاق های خوب وبد...تلخ و شیرین برام رخ داد 

از خاطرات بد وتلخش که بگذریم روزهای خوبی رو داشتم وراضی بودم از اینکه یکساعت مونده به سال تحویل بدو بدو رفتم خرید و20 دقیقه مونده به سال تحویل تند تند سفره هفت سین رو با کمک داداش وبابام چیدم... 

نزیکای سال تحویل وضو گرفتم وشروع کردم به خوندن آیه الکرسی و چشمام تر شد ونگاهی به اطراف انداختم و دیدم چشمای نازنین پدر و مادرم هم خیس شدن ودارن برای خوشبختی فرزندانشون دعا میکنن ... 

سال تحویل شد باهمدیگه روبوسی کردیم واز خدا سال خوب و خوشی رو برای همدیگه خواستیم... 

 

 

دو روز از نوروز گذشته بود و منتظر مهمونامون بودیم وتا دوساعت قبل از اومدنشون نمیدونستم عمو اکبراینا هم قراره بیان... 

همگی نشسته بودیم ومنتظر اومدن مهمونا ...تا اومدنشون بابام خوابید وداداشمم رو مبل دراز کشیده بود که یهو داداشم از رو مبل بلند میشه و میگه اومدن اومدن درو باز کنین و بدو بدو میره تو حیاط ماهم همگی پشت سرش.... 

بعد که یه کم به خودش میاد میبینه خبری از مهمونا نیست وخواب دیده و همگی کلی خندیدیم... 

مهمونامون اومدن ودوروز بعدش رفتن ... 

 

اتفاق بعدی اومدن خواستگارا بود که ماجرایی برا خودش داشت و امسال این ششمین خواستگاریه که جواب منفی بهش داده میشه. 

 

همون شب(سال تحویل)چیزایی که میخواستم بهشون برسم رو تو تقویم جیبیم یادداشت کردم واولیش خداروشکر داره مراحل اخرش رو طی میکنه  

اموزشگاه اولین خواسته من بود که مجوزش صادر شده والان دربه در دنبال جای مناسب میگردیم. 

 

اتفاق خوب بعدی اینه که داداشم زمین تا اسمون فرق کرده و به گفته خودش دوروزی هست که میره سرکار.........  

 

خاطره های تلخی هم از این دوماه دارم که نمیخوام اینجا ثبت بشه میخوام برای همیشه فراموش بشه.

 

بارالهاها....معبودم شکر.

نظرات 2 + ارسال نظر
مامان بتی یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ http://sandoghchehsoorati.blogsky.com

سلام محبوبه خانم. تبریک میگم بابت صدور مجوز. انشاالله روزای خوب و شادی در کنار خانواده داشته باشی.
به صندوقچه صورتی ماهم سری بزن

سلام دوست عزیز ممنونم.چشم الان میام

بهزاد دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 ب.ظ http://chishode.loxblog.com

سلام
مبارک باشهههههه
انشاالله که همیشه براتون به خوبی بگذره
البته به قوله یه دوستی زندگی همه لحظه هاش خوبه من و شماییم که فکر می کنیم بده شاید بعد ها به فهمیم که همونی که فکر می کردیم بد بوده بهترین بوده
بگذریم
من خودم روضه خوندن خوب بلدم
از هرچی بگذریم از مجوز آموزشگاه نمی شه گذشت انشاالله که خیلی خوب باشه

بعدشم قراره چندتا رو رد کنید تا شاهزاده سوار پورشه(رنگ به دلخواه) بیاد؟؟؟؟(این شوخی بودا می دونم ملاک شما بالاتر از پول و .... البته بالاتر از پول مگه داریم(شوخی))

سلام خوبین؟؟؟ممنونم همچنین برای شما... ولی خداییش بد بوده بعدها هم اگه به یادش بیفتم مطمئنن همین حس رو خواهم داشت. انشالله.اگه این اماکن بذاره. نمیدونم قسمتم هرچی باشه همون میشه.بدون پول که نمیشه زندگی کرد همونطور که تنها با پول هم نمیشه زندگی کرد همه چی به اندازه لازمه. پورشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟حتما( راههای بدست آوردن پورشه به کجا رسیده؟؟)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد