کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

I LOVE YOU

من حتی اینجا، روز اول

توی غربت، توی صحبت

تو کتابا، تو کلاسا

اولین چیزی که یاد گرفتم

این یه جمله بود:

I LOVE YOU

کفتر خونگی ام، بال بده تا پر بزنم

بپرم تو شهر عشق،به هر خونه در بزنم

واسه چیدن گل عشق، دیگه می رسه قدم

حالا من به هر زبون دوست دارم رو بلدم

زیر این سقف بلند آسمون

توی این حرف های پوچ این و اون

جمله ی دوست دارم رو دوست دارم

i love u

i love u too... 

 

چند دقیقه پیش این اهنگ رو شنیدم خیلی به دلم نشست.

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان بتی چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ب.ظ http://sandoghchehsoorati.blogsky.com

چه جالب..این آهنگ از کیه؟

خودمم نمیدونم این اهنگ از کیه ولی متنش برام جالب بود.

گیل پیشی دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ق.ظ


نمی دونم کامنت قبلم ثبت شد یا نه

سلام رهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جان چطوری؟نه فقط این یکی ثبت شده

گیل پیشی سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام محبوبه جان. ایشالا همیشه موفق باشی

سلام خانمی خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد