کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

/

چه جمعه پرکاری بود امروز... 

دیشب که تا ساعت 1 شب داشتیم اموزشگاه رو تمیز میکردیم چون کار ساختمون تازه تموم شده بود همه جا پر از گرد و خاک ولکه های سیمان بود  

خیلی خسته شدیم همه یه تی و جارو وخاک انداز به دست افتاده بودیم به جون اموزشگاه همسر دوستم گفت شما واسه چی اموزشگاه میزنید  شرکت خدماتی بزنید خیلی سود میکنید.............. 

امروزم از صب داشتیم اسباب کشی میکردیم و یه مسیر طولانی رفتیم کلاس و دوباره برگشتیم ادامه اسباب کشی خلا صه اینکه اونقدر پله ها رو بالا پایین کردیم که همگی رو به موت هستیم. 

 

 

شرایط خیلی سختی هم داریم که امیدوارم  به لطف خدا زودی حل بشه... 

 

منتظرم 25 تیرماه بشه و من از قرعه کشی دنت یه رنو داستر برنده بشم.اگه بشه چی میشه(آیکون:آرزو بر جوانان عیب نیست)

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ق.ظ http://hajv.blogsky.com

آموزش کار مقدسیه امیدوارم حسابی سود کنید.

سلام دوست عزیز.ممنونم.توکل برخدا




به وبلاگتون اومدم ولی کامنت ها ثبت نمیشه.

رضا شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:27 ق.ظ http://hajv.blogsky.com

عاره یه مشکل کوچولو بود که برطرف شد؛ رمسی گفتید.

سلام من فکر کردم مشکل از سیستم من باشه...



بازم کامنت ها ثبت نشد.

گیل پیشی شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام عزیز دلم.
ایشالا نتیجه ی زحماتت رو میبینی و کارت رونق میگیره.
به ازدواجم فک کن. کی گفته دقیقا باید 25 سالگی ازدواج کنی. شاید موقعیت الان تو اون سن نبود. اگه آدم مومن و با وضع مالی خوب اومد بدون فکر کردن "نه " نگو.
کارت که رونق بگیره دیگه خواستگارها در خونتون رو از جا میکنن دخمل نجیب و هنرمندمون رو که به هرکسی نمیدیم

سلام رها ممنونم.
انشالله تو هم تو کار و زندگی و تحصیل موفق باشی گلم
رها جان خواستگارای امسال وضع مالیشون توپ توپ بودن ولی اینکه مومن ودیگر خصوصیات رو داشتن یا نه نمیدونم.

بابا جان زحمت نه گفتن رو میکشن

کووووووووو تا 25 سالگی اینو گفتم که مثلا یه حرفی زده باشم

سمیرا دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:11 ب.ظ http://del-tangam1.blogfa.com/

موفق باشی عزیزم

سلام سمیرا خانم خوبی؟

ممنونم عزیز

مامان بتی سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ق.ظ http://sandoghchehsoorati.blogsky.com

تبریک میگم.انشاالله که کارت روز به روز رونق بیشتری بگیره.
میشه بدونم چه آموزشگاهی؟

سلام مامان بتی خیلی ممنون.بله میشه اموزشگاه ارایشگری.

فعلا سرم شلوغه فعلا فقط وقت میکنم مطالبتون رو بخونم متاسفانه وقت برای کامنت ندارم.

گیل پیشی چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ق.ظ

دخملم چرا آپ نمیکنی؟ من گفتم الان هر روز از آموزشگاهتون مینویسی.

قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت رها.مگه تمیز کردن و اسباب کشی وخرید تجهیزات وقت برای آپ کردن میذاره؟؟؟؟؟؟؟؟انشالله به زودی عکسهاشو میذارم.


برایت کامنتی گذاشتیم و ثبت نشد.

گیل پیشی سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

وبلاگتو چیکار کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گیل پیشی پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ق.ظ

ماهم تا چند هفته ی آینده اسباب کشی داریم به خونه ی جدیدمون.
وبلاگمو گذاشتم یه جا بایگانی برا خودش بمونه! وا محبوبه گریه نداره کههههههههه. میزنمتا.

رها کاش زودی برگردی................

گیل پیشی شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:32 ب.ظ

علوسیتم مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککههههههههههههههههههههههه. دست و هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
محبوبه شارژ نتم داره تموم میشه. قطره ای مونده. اگه یه وقت نبودم شارژ ندارم

سلام رها...کاش وبت رو حذف نمیکردی رمز رو بهت میدادم.غروسی دوستم بود نه خودم

مامان بتی یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام محبوبه جان. انشاالله که همه کارهات همونطور که دوست داری پیش بره. ممکنه منم رمز داشته باشم؟

سلام مامان بتی.ممنون بله واسه شما میشه....قسمت نظرات وبلاگتون برام باز نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد