کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

کلبه کوچک من

دراین وبلاگ از گذشته از دلتنگی ها و خوشی ها،از علایق ها و چیزهایی که دوست دارم خواهم نوشت

 خیلی وقت بود که اینجا نیومده بودم دیگه کم کم داشت فراموشم میشد که یه کلبه کوچیک دارم که خیلی وقتا تنهاییامو پر کرده با هاش درد دل کردم واز دلتنگی هام براش گفتم...اومدم تا به سر و روی این کلبه یه دستی بکشم.

الان تو اموزشگاهمون نشستم و کاراموزامون رفتن اموزشگاهی که ماهها دوندگی و استرس گرفتن مجوزش رو داشتیم الان به ثمر رسیده و خداروشکر از همون اول کاراموز داریم واز این بابت خیلی خوشحالم.از ساعت ۸صبح تا ۱/۵ظهر اینجاییم و بعدازظهر از ساعت۴ تا ۹-۱۰ شب تو ارایشگاه.

روز عروسی داداشمم مشخص شده وپیگیر کارای عروسی هستیم از اجاره لباس عروس و سفره عقد ووقت اتلیه و فیلم بردار گرفتن وسفارش کارت عروسی و لیست کردن مهمونا تا الی اخر که هنوز هم ادامه داره.


الان خواهری نشسته تا کمری که اخر عروسی دور کمر عروس میبندن رو درست میکنه خوشگل شده.


یه سری تزیینات دیگه هم مونده که جمعه امتحان پداگوژی رو که دادم انشالله از شنبه درستشون میکنم.

چند شب پیش رفتیم و خونه برادری رو تمیز کردیم تا برای بردن جهاز اماده باشه از این ور هم داریم اساب واثاثیه خواهرم رو جمع وجور میکنیم چون مهلت اجارشون تموم شده و باید تا سر ماه خونه رو خالی کنن.


خدا جون ازت میخوام که همه چی به خوبی و خوشی بگذره.انشالله



نظرات 7 + ارسال نظر
گیل پیشی دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:56 ب.ظ

گیل پیشی جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام خانم خوبی؟چه خبرا نامزد کردی؟

بهزاد یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام
بالاخره باز شد
والا این روزام اصلا خوب نیست
دلیلش و حتما می دونید
کارم که مثل همه چیز بهونه ای است برای فرار از واقعیت
شرمنده ام که نمی تونم در خدمتتون باشم
انشاالله عروسی خودتون جبران کنیم

سلام خدارو شکر یه مدت حذف موقت کرده بودم گفتم الان دیگه وبم پریده.
بله کم وبیش درجریانم ولی وواقعیته خواب و رویا نیست نمیشه ازش فرار کرد سعی کنید کم کم بپذیرین فقط برای اینکه خودتون کمتر اذیت بشین.

خیلی ممنون ولی دوست داشتم تو عروسی داداشمم باشین دوست داشتم باز اون دورهمی ها ی فامیل تکرار بشه.

گیل پیشی سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام محبوبه جان. ایشالا همیشه سرتون با خوشی ها گرم باشه.
حتما تا حالا ازدواج کردی ها. ایشالا که به مراد دلت برسی دوست گلم.

گیل پیشی سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:17 ب.ظ http://donyayeman33.blogsky.com/

سلام محبوبه جان. ایشالا همیشه سرتون با خوشی ها گرم باشه.
حتما تا حالا ازدواج کردی ها. ایشالا که به مراد دلت برسی دوست گلم. اگه هنوز ازدواج نکردی، با یکی که اهل شهر ما باشه ازدواج کن بعد زود زود ببینمت

سلام عزیزم خوبی نه بابا ازدواج کجا بود سرگرم کارای عروسی برادرم بودم.اونوقب اگه با همشهری شما ازدواج کنم کارمو چیکار کنم.به قول بعضی از اقایون من با کارم ازدواج کردم.صب تا شب سرکارم.

بهزاد شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام
واقعا خسته نباشید
خدایی ما 3 روز اومدیم و با کلی زحمتی که ما ایجاد کردیم + کارهای عروسی + کارهای خودتون + کلی کار دیگه ........
خدایی من یکی که کم آوردم
خیلی زحمت دادیم هر سری که میایم می گیم انشاالله جبران کنیم اما نمی شه دیگه باز هی مزاحم می شیم
راستی جایی و که واسه آموزشگاه گرفته اید و دیدم
انشاالله که واستون خیلی خوب باشه هم مالی هم معنوی

سلام سلامت باشین خیلی خوشحال شدم از اومدنتون. چه زحمتی اتفاقا ما شما رو تو زحمت انداختیم که این همه راه رو برای عروسی داداشم اومدین.انشالله عروسی شما بتونیم جبران کنیم.
خیلی ممنون انشالله که شما هم تو کار و هم تو زندگی موفق باشین.بازم ممنون

گیل پیشی دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:24 ب.ظ

سلاااااااااااام
آقا بهزاد کیه؟ غیرتی شدماااااااااا شوخی کردددم. مبارکه

سلام اقا بهزاد پسرعموی منه و داداش کوچیک من هم میشه.غیرتی نشو غریبه نیست.
شرمنده که نمیتونم به وبت بیام بدجوری گرفتارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد